вторник, 18 октомври 2016 г.

Ден 218: Не се тегля повече

За последно се теглих преди около месец - бях 110 кила и стотина грама. Но преосмислих робуването на кантара - стресът ми идва в повече. За това реших да не се тегля - ще се ориентирам по дрехите.
В резултат - един ден на работа, ставайки рязко от стола, дънките ми се свлякоха почти до коленете... Резил. Добре, че остана незабелязано. При първата почивка отскочих до един магазин отсреща и си купих тиранти :) Много съм доволен!

Иначе вчера за закуска ометох два банана. Държат ми сито и не чувствам неудобство до обяд. Порядъчно изгладнял, отново ометох два. Ще разнообразя тия дни. На работа ни носят най-различни плодове, ще се възползвам.

За вечеря нямахме време за нещо специално - две салати - картофена и шопска (за мен без сиренцето). Прекрасно си похапнах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар