събота, 2 юли 2016 г.

Ден 174: Спокойна събота

Събота е - ден за чистене на кочината. Сега децата като са във ваканция, мръсотията и разхвърляното сякаш са събрали магическа мощ - вечно вървим подире им, но те се вихрят с някакви космически сили и енергия. Както и да е - примирили сме се отдавна. Но първо закусих - едни много люти сандвичи

Приключихме рано, дори излязохме на разходка. Към обяд се отзовах пред чиния, пълна с една превъзходна супа с месо (рецептата) - изомагьосана от жена ми.

За вечеря имаме две различни разделни манджи - пържоли на тиган и салата от риба и рачешки пръчици. Аз заложих на първото, жена ми - на второто, а децата и на двете.
Понеже бях дремнал следобед имах сили да издържа до мача, че и да го изгледам целия. Чувствах се странно - кога освен на нова година съм виждал часовникът да показва един?! Не се сещам...

Няма коментари:

Публикуване на коментар