понеделник, 8 август 2016 г.

Ден 210: Първи ден от микса разделно хранене и 90 дневна диета - белтъчен ден

Стартирам микса на разделно хранене и 90 дневната диета от срамните 116,1 килограма. Три седмици море и разгулен нощен живот ми донесоха общо 4 кила нагоре. Да ви дам пример какво става, когато му отпуснете края - йо-йо в пълна сила... Не, че не го знаете, но нали съм опитното зайче (май прасенце щеше да е по-подходящо)...

Така, стига критика и самосъжаления, време е за промяна. От 90 дневната диета взимам редуването на дните. Кое няма да спазвам от нея - еднаквите обеди и вечери - не ми е по вкуса, пък и се храня основно навън по пладне. Това обезсмисля и правилото за обема на вечерята, да е наполовина от обедното меню.

Първи ден - белтъчен. За закуска - витамини - днес ябълки. Две, през два часа. Вече няколко дни карам сутрин на плодове и мога да кажа, че скептик като мен бе оборен - може да се кара на витамини без проблем. Не вярвах, но е факт. И стомахът ми не се бунтува - още един факт.

Обядът ми бе шопска салата. Сиренето дава протеиновия превес на ястието - доволен съм. Резервният план бе да омятам и един таратор, но се заситих прекрасно и го пропуснах.
Не пропуснах обаче да си нарежа една смъртоносна люта чушка вътре. По интересно става яденето :)

За вечеря имах голям избор. Остатъците от манджите за гостите са идеални за днешния режим - печено свинско, кюфтета и печени пилешки крилца. Заложих на последните, като им добавих една салата от зеле.
Анестезията - мастика. Компанията - жена ми. Изкараното време заедно - безценно.
Като за първи ден - доволен съм много. Утре - бобови и варива.

Няма коментари:

Публикуване на коментар