сряда, 10 август 2016 г.

Ден 212: Трети ден от микса разделно хранене и 90 дневна диета - въглехидрати

Първата работа след кафето - да проверя напредъка - айде, няма ги още 200 грама!
Знам, че това е реално една чаша вода, но целта на ежедневното ми теглене е да видя, дали някой ден няма да ми повлияе зле. А и се очертава тенденция.

Та днес е трети ден от микса разделно хранене и 90 дневна диета - на дневен ред са въглехидратите. Значи най-сетне мога да си хапна от любимите сандвичи!

Нещата за обяд се объркаха. Не успях да сколасам да стигна до някое кръчме за едни спагети с доматен сос. А жена ми (която се присъедини към мен още от първия ден) сготвила предвидената за вечеря зеленчукова супа и си хапнали на обед, оставайки спагетите за вечерта.

И така - спагети да вечеря. Спретнах им един страхотен доматен сос с лук, чесън, чушки и маслини. И мъничко краве масло.
Много вкусно. Още повече, че бях прегладнял.

Анестезията бе една голяма ракия и малка чашка бяло вино. Утре - витамини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар