вторник, 3 май 2016 г.

Ден 114: С любезното съдействие на енергото

Днес се събудих с желанието за мекица. Съвсем нормално, просто ги обожавам. Разнесох домочадието по местоназначенията им и си взех една. Прясна, гореща и много вкусна.

Настаних се пред компютъра на работа и в компанията на чаша горещо кафе започнах да щракам по клавиатурата. Около 5 минути. И токът спря. Нашите приятели от енергото правели профилактика. Явно в профилактика са и служителите им, които е трябвало да ни уведомят. След половин час неразбории тръгнах към къщи. Все пак - мобилен съм и мога да работя и от там.

Към обяд се зарових в хладилника. Я, останала е от пролетната супа на жена ми. Онази със спанак, тиквички и моркови. Щедро я олютих.
Ех, мога да изям цял казан!

За вечеря е останала една порция агнешко. Моите хора любезно ми я оставиха. Накъсах си щедро зелена салата.
Нарочно не овкусих салатата - всичкия сос на манджата е в чинията ми - прекрасен дресинг е. Иначе трябваше да го отопя с хляб... което нямаше да е никак добре за режима ми. Комбинирах ястието със, забележете, бяло вино този път - по му ходи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар