събота, 28 май 2016 г.

Ден 139: От тъмно до тъмно - от вкъщи на работа, от работа - вкъщи...

Поредното среднощно ставане, този път в четири и малко. Биологичният ми часовник съвсем даде фира. Към седем и нещо, преди да отлетя към работа, си спретнах сандвичи. За съжаление черният хляб е свършил, та се примирих с бял.
От месеци не съм ял бял хляб - хич не е зле, да си призная, но черният е по-плътен и засищащ.

За обяд - обичайната работа - пилешка супа. Събота е, разнообразието куца.

Вечерта се прибрах грогясал и веднага си спретнах чинията - последното парче кашкавал, бяло сирене, салата от домати, останалите печени тиквички, маслини. И (поради липсата на люти чушки) шепа чесън. Поне тази нощ няма да се притеснявам от вампири. Къщата свети от чистота, отново благодарение на жена ми и сина ми. Вече се чувствам гузен, все едно съм на хотел....
Две чаши червено вино и бях готов за сън. Да видим кога ли ще се събудя - не си навих часовника, но гарантирам, че ще е по тъмно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар