събота, 7 май 2016 г.

Ден 118: Ден за чистене, шетане и любими занимания

Днес е събота - ден за чистене на кочината. Добре, че сме двама и си разпределяме работата. Иначе е много по-тегаво. Преди да започна си направих сандвичи.
Изобилието от сварени яйца е добре дошло - сандвичите са несравнимо по-вкусни, когато имат и жълтък.

За обяд има крем супа. Никак не ме влече. Миризмата ѝ направо ме отказва да я ям. За това си сипах чиния боб.
Много богат и плътен. Подлютих го както аз си знам.

Вече приключихме чистенето и всеки се отдаде на любимите си занимания. Аз се зарових в растенията на балкона - пресаждах, култучих, връзвах, наглеждах. Много успокоително ми действа. И ми радва очите.

За вечеря имам много неща - боб, скара и крилца по китайски. Не се зачудих нито за миг, какво да бъде. Направих си салата от домати, чушки и краставици и с наслада се нахвърлих върху крилцата.
Малка ракия, последните две чаши бяло вино и много настроение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар