неделя, 29 май 2016 г.

Ден 140: Неделя, ден за почивка, ама друг път...

Неделя е. Ден за почивка. Ама за другите. Станах в пет, забърках си едно кафе и след около половин час защраках по клавиатурата. По едно време ми пристърга и си спретнах едни сандвичи. Изядох ги и се усетих, че не съм ги снимал... Съвсем се бях отнесъл. Та затворете очи и си представете три филийки чер хляб с кълнове, намазани с краве масло, всяка филийка с три резенчета краставица, две маслинки и парченце домат. Вкусно.

На обяд, пригладнял, се отправих за една пилешка супа. Поне бе прясна и люта. Използвах времето да мисля за текущата ми задача. Поне се пораздвижих, ако ли не си починах.

За вечеря ме очакваше димяща паница зелен боб. Почнах да се храня и се усетих, че нещо липсва - чесън. Награбих една шепа и продължих да хапвам с кеф.
Изпих една малка ракия и две чаши вино с вечерята. И почти веднага се отправих към кревата. За пореден път ще ставам рано...

Няма коментари:

Публикуване на коментар