сряда, 11 май 2016 г.

Ден 122: Биологичният ми часовник е за ремонт

Какво да кажа, първите два дни на седмицата бяха толкова емоционални, че съвсем ми се обърка съня. Нали си легнах съм шест и половина, ококорих се в два. И няма заспиване, въртях се, въртях се, та ми писна и станах. Опънах се пред телевизора в хола и се предадох на нощните сериали по нешънъл и дискавъри. Поне нямат реклами.

Към седем и нещо си спретнах закуска.

По обяд ометох една ябълка. Нещо не ми се ходеше за супа - още бях леко нервен.

Вечерта си направих прекрасна чиния с пържени кюфтета, патладжан и салата от настъргана краставица.
Успях да намеря последната серия на Игра на тронове и с наслада я изгледахме с жена ми. Хайде в кревата - заспах на мига. Да видим кога ли ще се събудя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар