понеделник, 23 май 2016 г.

Ден 134: Експерименти за вечеря

Лоша работа, свърши лютото. Ще трябва да купя ново кило чушлета. Та за това и сандвичите ми бяха сладки тази сутрин

Отново съм на работа. Това никак не ме радва, но няма какво да се прави... Още повече се вкиснах, като се сетих, че вкъщи има чорба от език, а аз трябваше да се задоволя с едно шкембе. Карай да върви, все някак ще гледам да се уредя с чорбата...

Вечерта се прибрах абсолютно грогясал. Сипах си една голама ракия и отидох на балкона да нагледам градинката. Лелеее, доматите са минали един метър, навързали са поне десетина домата. Краставиците връзват една след друга, а най-голямата до седмица ще е за бране.

Взех на балкона и книгата, която чета. Приятно е да си пийваш и пушиш на слънчице, докато четеш увлекателен роман. Мярнах, че има фъстъци и леблебия и ми хрумна изведнъж, че може да се получи интересна вечеря с ядки.
Шепа фъстъци и шепа леблебия, голяма ракия и чаша вино - това ми бе вечерята. Заспах към седем - ще ставам в четири... Ех, да свършва тоя зор...

Няма коментари:

Публикуване на коментар