неделя, 22 май 2016 г.

Ден 133: Рецепта за свинско с топено сирене и гъби (малко на ръба на позволеното е)

Просто не мога, ако има пукани люти чушлета, да не си направя сандвичи с тях. Умирам си за люто :)

Няма празник, няма делник, аз продължавам да съм си на работа. И така, отидох, направих си една кана кафета и се зарових в проблемите си. Към обяд ми пристърга и с леко недоверие се отправих към кръчмето. Я, имало и други луди да работят като мен :). Е, асортиментът е ограничен - шкембе. Нищо, много обичам.

Вечерта моите хора ме подбраха от работа и ме навиха да им сготвя свинско с топено сирене и гъби (рецептата). Отделих киселите краставички настрани, че да не ги ям, направих си салата от домати и прибавих люти чушлета.
Ракията е свършила, та изпих три чаши червено вино. Много ходи на тази манджа :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар