вторник, 10 май 2016 г.

Ден 121: Без снимки днес

Изключително емоционален ден ми предстоеше. Напрегнат бях още със ставането. Към два имах нарочена много важна работна среща и не можех да си намеря място от нерви. Набързо закусих мекица и се зарових в компютъра да се подготвям.

В два бях на мястото. Като мъгла ми мина час и малко. После стоях поне половин час в колата пушейки, ей така да се поокопитя.

Опитах се да поработя малко след това, но не ми спореше нищо. За това се прибрах и се отдадох на готвене. Пържени кюфтета, тиквички и патладжан. Към шест бях готов. Сипах си една ракия. След десет минути почнах да заспивам на стола. Реших, че няма смисъл да се насилвам - изядох едно кюфте на крак, пожелах лека нощ на любимите си хора и се отправих към спалнята. Помня само, че помирисах възглавницата...

Та така, ден без снимки се оказа днес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар