събота, 11 юни 2016 г.

Ден 152 и ден 153: Двоен пост заради проблемите с нета

Петък, ден 152.
Петък, последен ден от седмицата. Не мога да скрия, че с нетърпение чаках да свърши работния маратон и да си почина малко. Днес започва европейското, а аз, въпреки умората си, искам да не проспя откриването.
За закуска си спретнах сандвичи. За последен път (съобразно плана ми) с майонеза.
Последната филийка чер хляб и една бял. Вкуснички се получиха.

На обяд отскочих до кръчмето за една чорба. Шкембе. Нямаше друго подходящо, та за това. Не се оплаквам.

Прибрах се по-рано с намерението да готвя за събота и неделя. Но се отказах - хладилникът е пълен с разни стари манджи и ако наготвя старите ще ги хвърляме. За това разпределихме на всекиго по нещо и толкова - ще готвя в събота.

Та за вечеря ми се падна последното парче печена скумрия. Забравих да я снимам, за това слагам стара снимка - 1 към 1 е :)

Много исках да гледам мача, но заспах час преди началото му. Нищо, като си поотпочина ще си наваксам.

Събота, ден 153
Днес се събудих рано - към пет и половина. Жена ми е на работа, та няма да чистим днес, а само ще наготвя. Първо опуках люти чушлета на салата - да имам за закуска. Някъде около осем си спретнах сандвичи - вече по план намазани с краве масло, без майонеза.

След това направих пържени кюфтета и супа от тиквички със сирене и много зелени подправки.
Към обяд вече бях готов, жена ми се върна от работа и седнахме да обядваме.
Превъзходна супа. Много, много вкусна - мога да изям цял казан от нея и пак няма да ми омръзне.
Продължавах да нямам интернет - цял ден имаше проблеми. Спомняйки си за това как заспах преди мача снощи, си полегнах да дремна. Към шест се събудих тъкмо за първия мач. Интернет продължава да няма, а през телефона се оказа мъчение да пуснеш и едно съобщение дори (за това днешният пост е двоен).
Преди мача в десет вече бях огладнял порядъчно. Бях решил да вечерям кюфтета, но тази супа..., ах, тази супа - сипах си от нея :) Много добре ми дойде (с мъничко винце). На сит стомах изгледах мача и си легнах чак в полунощ - а това си е направо събитие :)

2 коментара:

  1. Къде да открия рецептата за супата? Изглежда страхотно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. http://teoslabee.blogspot.bg/2016/05/proletna-supa.html
      Без спанака само :)

      Изтриване