понеделник, 27 юни 2016 г.

Ден 169: Официално - нов последовател... Ти пък да видиш!

Официално имам нов последовател в лицето на жена ми :) След като проследи целия ми път до тук, подкрепяше ме във всичко, но и отказваше категорично да ме последва, изведнъж се реши. И вече седмица и малко пробва. И обяви режима за прекрасен! И ще го следваме заедно. Много съм щастлив :)

Та началото на деня отзнаменувах с обичайното - сандвичи
Краставици, копър и маслини - прекрасна комбинация.

На обяд отскочих за едно шкембе - много ми се прияде.

Вечерята ми бе необичайна. Хладилникът е празен - нямахме време за пазаруване. След кратка инвентаризация решихме - нещо с яйца ще да е. Другите си направиха кой бъркани, кой на очи, а аз се развихрих. Отделих три жълтъка. Запържих зелен лук, стар лук и една зелена чушка. Добавих жълтъците и когато бяха готови - изсипах всички стари парченца сиренца и кашкавали, които са изостанали и изсъхнали - цяла шепа. Леко разбърках да почнат да се разтапят и воала - вечерята ми е готова
Много обичам такива бъркочи. Пък и си вървят и с винце и с ракия. А, забравих - преди вечеря всички заедно се насладихме на първите два домата от градинката на балкона - вълшебни на вкус и аромат се оказаха! Утре ще късам пак :)

2 коментара:

  1. а защо махаш белтъците,

    ОтговорИзтриване
  2. Скоро не си споделял как вървят килцата
    Падат ли или вече задържаш? ;)

    ОтговорИзтриване