събота, 25 юни 2016 г.

Ден 166 и 167: Шантав петък и работна събота

Продължават неразбориите с домашния ми интернет. Сега го подкарах, та бързам да пусна двата изминали дни.

Петъкът започна нормално, без да предвещава никакви изненади. Спретнах си сандвичи за закуска.

До обяд нещата вървяха спокойно, след това се забързаха много. Едвам успях да изям един таратор и трябваше да се изстрелям извън града. В жегата. С кола без климатик... Приказка. Поне се разрази една симпатична лятна буря, та малко се поразхлади... докато водата не започна да се изпарява от асфалта. Прибрах се изключително скапан. Вечерях на крак - две кебапчета и едно чери доматче и се настаних да гледам мач - мечти - заспал съм като пън.

Съботата вкъщи е обичайния ден за чистене. И тази не прави изключение. Само дето жена ми е в командировка и трябва да се справя сам. Не се оплаквам, въпреки, че не ми е много драго - имам да връщам чистенета, когато аз работих и не се включвах.

Първо обаче закусих сандвичи. Този път проявих малко творчество и се постарах да са и красиви.

Към обяд приключвах със задачите и сложих една супа тиквички. Армаган имаме от лелята на жена ми - едни зелени тиквички, големи колкото малки тикви. Реших (после жена ми не одобри) да ги сложа небелени - за разнообразие. На мен пък ми хареса много.

Толкова много ми хареса, че вечерях същото - супа от тиквички. Този път с водка и бяло вино. И дори успях да гледам цели два мача, преди да се отнеса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар