сряда, 15 юни 2016 г.

Дни 156 и 157: Пълна мъгла и стрес

Пълна мъгла. Така мога да опиша и двата изминали дни. Знаете, че напоследък ми е много натоварено, като напрежението се увеличаваше постоянно. Става въпрос, че се подготвям от десетина месеца за този ден (вчерашния). Имах среща от изключителна за мен важност. Напрежението бе огромно, стресът - непоносим. Спазвал съм режима на разделното хранене, но не съм снимал, нямах нито настроението, нито желанието да върша каквото и да е било друго, освен да се подготвям за предстоящото ми изпитание. Не съм гледал телевизия, не съм чел книги, дори не съм поливал градинката - ставах към 2-3 през нощта, лягах си в 6-7 вечерта.

Радостното е, че всичко мина благополучно, справих се с изпитанието и сега съм на седмото небе от облекчение. И вече чакам обаждане с позитивни новини (стискайте ми палци) :)

Вече снимам отново всичко и нещата най-накрая влизат в нормалното си русло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар