вторник, 21 юни 2016 г.

Ден 163: Един мързел ме е налегнал...

Да помързелувам. С тази мисъл в главата се събудих, да видим дали ще я осъществя. Закусих едни много интересни сандвичи - чер хляб (Слънце), домашна майонеза и щедра посипка от салата от настъргани пресни морков, целина и червено цвекло. Супер вкус, много ми хареса!

Обяда го пропуснах - твърде горещо ми беше да ходя където и да било. Пристъргваше ми, гасих огъня с кафета и скатавах от работата до колкото можех.

Вечерта ме мързеше да готвя, а жена ми се оплака, че вкъщи е твърде горещо за да готви и тя. За това - купих пилета на грил. Две, че да не мисля и следващия ден. Набързо салатка (ако така могат да се титолуват нарязани на бързо домати) и хопала - прекрасна порция
Успях да гледам мачовете от седем. С няколко чаши силно изстудено бяло винце. Доволно разхладително в жегата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар