понеделник, 11 януари 2016 г.

Ден 1: Старт

Най-накрая се реших - ще трябва да отслабна. Мотивация почерпих от този пост. Започвам да се храня разделно, умерено и малко. Алкохола няма да спирам :).

В този блог ще се постарая да публикувам ежедневно менюто си, актуалните си килограми и всъщност как ми понася новия режим.
Малко данни за мен:
Възраст: 38 години (след месец ще са 39)
Височина: 185 см
Тегло: 135 кг

Днес закусих две филийки пълнозърнест хляб с маргарин, преди обяд ометох една ябълка. После нещо ме завъртя ежедневието и пропуснах обяда, но не ми тежи след обилните празници. В момента пия една малка ракия с шепа сурови слънчогледови семки. За вечеря е планирана леща и зелена салата.

Пожелавам си успех и скоро 30 кила по-малко.

2 коментара:

  1. Моля те, изхвърли маргарина от менюто си :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста хора ми го казаха вече - отлетя от менюто :)

      Изтриване