сряда, 20 януари 2016 г.

Ден 10: Съветите продължават

Допълнителни насоки за разделното хранене дава следната таблица:
Благодаря на Мирена от групата, че я сподели. Направих я в ексел, ако някой я иска, да ми пише да му я пратя.

Закуската ми беше интересна.
Като започнах да се храня обаче, реших, че ми е много и не изядох месото. Закуска от сирена - сит бях до обяд. Чувствах се французин :)

За обяд - нов експеримент - зеленчукова супа с кисело зеле:
Сварени за около 30 минути и пасирани картофи, целина, червена чушка, домат и моркови. Добавя се нарязаното кисело зеле. Овкусява се с магданоз (за предпочитане пресен).

За вечеря - кюфтета на фурна с две салати:
Изключително вкусни и сочни кюфтета. Рецепта:
В 1кг кайма смес се добавят 1 яйце, 2 филийки мокър чер хляб, мащерка, кората на един лимон, 100 грама ситно нарязани гъби, черен пипер. Оформят се кюфтета и се нареждат в тава с хартия за печене. Пекат се 20 минути на вентилатор на 200 градуса. Добавя се 750мл бира и се пекат до готови, вече без вентилатор.
След като са готови се изваждат от тавата. В тиган се стопява малко краве масло и в него се запържва лъжица брашно. Сосът от бирата се добавя постепенно, като се бърка постоянно. Овкусява се с чер пипер. С така направения сос се заливат кюфтетата.
Разбира се сосът не е препоръчителен за хранещите се разделно, но е чуден за останалите от семейството.
Получи се прекрасна вечеря с червено вино и настроение.

2 коментара:

  1. http://www.book.store.bg/p28744/sila-za-zhivot-pyrva-chast-otslabvane-bez-dieti-harvi-dajymynd-merilin-dajymynd.html
    Здравей, аз също се опитвам да се храня разделно и спазвам принципите на тази книга. Интересна е. Препоръчвам я, защото за мен бе полезна.
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  2. Вместо хляб в каймата - настърган 1 картоф.

    ОтговорИзтриване