неделя, 24 януари 2016 г.

Ден 14: Много вкусна закуска, но...

За пореден ден експериментирам. Вчера купих 400 грама извара и вечерта реших да я овкуся. Ял съм извара преди и определено не съм очарован от вкуса й. За това бях доста щедър с подправките:
Пасирах с блендера половин връзка магданоз, половин връзка копър и две люти чушлета. Щипка сол и две лъжици зехтин и изварата се обърква здраво с вилица. Получи се това:
Жена ми доста скептично се съгласи да опита малко. Беше се нагласила да вечеря салати с вино, та ѝ сипах две вилици в чинийка. Опита, бодна си втори път... и отказа да яде друго! Само овкусената извара, резени домати и вино.

Доволен от сполучливото овкусяване снощи, днес реших да закуся:
Два резена домат и три резена краставица, щедро намазани с овкусена извара. Много вкусно - пръстите да си оближеш. Но ето какво ме отказва да повторя друг ден същата закуска - след няма два часа огладнях зверски. До обяд ме спаси шепа сурово слънчогледово семе.

По обяд бях навън и ядох в кръчма зеленчукова супа. Много беше гадна. Няма да повторя нито супата, нито кръчмата. Явно съм се разглезил с моите бъркочи. Все пак ме засити до вечеря.

Вечерях остатъци. Дробчета и варен карфиол.
Утре ще се готви пак. С нетърпение чакам да видя, какво ще измисля.

1 коментар:

  1. Изварата може да се овкуси с 1-2 скилидки чесън, копър малко сол и зехтин. Или малка глава лук, настъргана на ренде червен лют пипер и зехтин.Който не е на диета може да сложи и малко майонеза.Украсява се с няколко маслини.

    ОтговорИзтриване