събота, 16 януари 2016 г.

Ден 6: Следване на съветите

Днес следвам (или се опитвам да го правя най-добре) съветите, които получих. За това закуската ми бе:


Три яйца, 50 грама кашкавал, 50 грама сирене, няколко резена краставица.
Трябва да призная, че за първи път през живота си закусвам без хляб - учудващото за мен е, че се заситих и не се сетих за ядене до обяд.

Обяд:

Зеленчукова чорба - спанак, гъби, моркови и малко ориз. Много гореща и вкусна.

След обяд - шепа суров слънчоглед. Вечерята беше прекрасна:

Обилно салата от червено зеле, варен карфиол и ям за първи път кафяв ориз с домати и две много люти чушки. Анестезия - червено вино. Вкусно и засищащо.

До сега не съм чувствал глад или неудобства, липсва ми тестото, но не е болка за умиране. Леко ми е на душата.

3 коментара:

  1. много яйца за закуска,мисля че не е добре

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има най-различни теории колко яйца на ден са полезни. Със сигурност знам, че едно яйце не съдържа всички аминокиселини, за това на Великден си разменяме четвъртинки яйца - за да си получим всички възможни от различни яйца. А колко е много? За всеки май е различно - на мен ми харесват 2 или 3.

      Изтриване
    2. Принципа на разделното хранене да не се смесват пове4е от един протеина ,в случая и сиренето и кашкавалът и яйцата са такива поне аз така знам от таблицата на д-р Шелтън

      Изтриване