събота, 30 януари 2016 г.

Ден 20: Започва да ми личи

Днес, за първи път, има видим ефект от отслабването с разделно хранене - един приятел ме срещна на улицата и ми каза, че съм отслабнал. Аз си знам (вече кантарът се мъчи да покаже 126.9), но е много приятно да става видимо и за околните.

За закуска - сандвич, с леко прегрешение. Знам, че доматът не трябва да се яде с хляб, но си сложих едно резенче - за цвят и радост за окото.
Храната минава първо през очите.

За обяд си поръчах агнешка супа. Отново. Изядох ги тия агнета в нашия край. Исках да разнообразя, но някак пак ми се изплъзна. Прекрасна супа, гореща, вкусна и засищаща.

За вечеря - риба. Е, пак е пушена, но когато я купувах не съобразих, че ще трябва взема само една и сега ще трябва да си я хапвам поне още веднъж. Е, може и домочадието да се навие на една обща салата с пушена риба.
Анестезия - ракия, голяма. Преди сън - чаша червено вино.

Няма коментари:

Публикуване на коментар