четвъртък, 28 януари 2016 г.

Ден 18: Успехи разни

Днес в групата прочетох следния пост на Донка:
Здравейте на всички режимни, днес ми е десети ден на РХ (разделно хранене, бел.Тео), къде с грешки, къде без, но тази сутрин кантара показа -3кг. и съм ужасно щастлива. Пожелавам си още минусчета, пожелавам го и на всички вас!
Неописуемо доволен съм, че нещата се случват не само при мен. Браво! Успех на всички, захванали се с трудната задача да променят навиците си!

Тук, в страницата за менюта, можете да видите някои предложения за закуска, обяд и вечеря, както на Донка, така и на други от групата.

Днес не разбрах как, но си обърках сутринта и не можах да закуся. Хукнах по задачи с мисълта, че сигурно ще издивея от глад или ще ме обземат пораженчески мисли. Опасявах се, че ще наруша режима. Нищо подобно. Малко дискомфорт до обяд, когато се наградих с щедра порция супа от тиквички:
Рецепта:
Задушава се лук. След като е готов се добавя вода, нарязаните на кубчета тиквички, малко глава целина и моркови, и се оставя да заври. След като се сварят, се застройва с кисело мляко и жълтък и се добавя зелено - магданоз, копър и ситно нарязан пресен лук. Натрошава се сирене и се добавя към супата. Сервира се гореща или студена. За хранещите се не разделно - фиде се слага десетина - петнайсетина минути след като е завряла супата - тиквичките увират бързо.

За вечеря нямах избор - домочадието ми опече дроба да направя пак "онези" кюфтета - рецептата тук
Салатите са две - ряпа и зелена с краставици и домати. Червено вино две чаши и стой, та гледай, как се слабее с кеф :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар