понеделник, 18 януари 2016 г.

Ден 8: 129.6 кг!!!

Ефективно ли е разделното хранене? За мен - да, паднах под 130 килограма:

За седем дни се отървах от ПЕТ килограма! Е, от високо почвам и повечето е вода, но когато кантарът говори... Много съм доволен - постигнато е без лишения и глад. Това искам.

Закуската ми е отново без хляб. След като установих, че вариантът яйца плюс сирена е толкова приятно засищащ, сигурно ще ям хляб само когато много ми се прииска.

Закуска за шампиони - три яйца, френско синьо сирене, английски чедър, нашенски кашкавал и три резена домати за сладост и цвят.

Заради лошото време работя вкъщи, та изядох последната порция от сбърканата пилешка (без пилешкото) супа. Другия вариант беше да изям последната порция ориз, но нея я оставям за обяд утре.

За вечеря сготвих друсан кебап:
1 кг свинско от врата нарязах на парчета и се запържих в силно загорещена мазнина в дълбока тенджера, добавих се няколко листа дафинов лист, няколко зърна бахар, млян чер пипер, сол и раздрусах, за да се омеси всичко.
Добавих чаша вода, похлюпих с капака и се оставих да къкри докато се изпари почти всичката вода - около час и половина ми отне.
Добавих 6 големи глави лук (червен и бял) нарязан на шайби и смачкан с ръка и похлюпих отново. След около 45 минути периодично раздрусване, водата от лука се беше изпарила и кебапът бе готов.

За първи път направих салата от сурово червено цвекло, сурова глава целина и един морков - трите съставки в равни части се настъргват на рендето и се овкусяват. Реших да експериментирам така, защото ми казаха, че се получава много вкусна салата. Действително - да си оближеш пръстите.


С три чаши червено вино - вечерята бе прекрасна - вкусна и засищаща.
През целия ден се чувствах добре - никакъв глад или неудобство. Радвам се на храната :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар