събота, 23 април 2016 г.

Ден 104: Шантава вечеря се получи

На закуска с удоволствие си спретнах сандвичи с ръженото слънце. Този път с репичка, жълтък и маслини:
Голям кеф е този хляб - пълен е със семена, които много приятно се комбинират с украсата. Ще си го купувам по-често.

За обяд се зарових в хладилника. Нямам никакво време за готвене - каквото има, това ще е. За мое щастие, жена ми е направила картофена салата. С много зелен и стар лук, жълтъци, маслини и доколкото можах да преценя - майонеза.
Напоследък често ям майонеза, та ще направя нещо да я поогранича - вкусна ми е, но не е така полезна.

Към четири и нещо, пет пригладнях. Явно тази картофена салата не ми е била достатъчна. Рано е за вечеря, плодовете са свършили, а зеленчуци ей така не ми се нравят. Тъстът ми ни е донесъл армаган - малка кесийка ядки от кайсии. Жена ми ги накисна във вода и са се надули здраво. Всички ги опитаха, но ги зарязаха, че имало горчиви. Аз пък и горчиви обичам :)
Ядка след ядка и свършиха. Добре ми дойдоха. Към седем въобще не бях гладен. За това реших да продължа на ядки - опуках си един пакет пуканки
Прекрасно мезе за червеното вино. Прекрасно ми дойдоха. А и разнообразието е добре дошло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар