понеделник, 18 април 2016 г.

Ден 99: Първи ден с диетата на кардиолозите

Събудих се много мотивиран. Не съм пазил такива стриктни диети до сега и ми е чудно как ще ми понесе. Първо минах през кантара за начални данни.
Закуската ми се видя твърде малка, но какво пък - да експериментираме:
Малко известен факт, но да споделя - на ябълката ѝ се яде всичко - включително и семките. Оставих само една дръжка и едно "дупе". Забелязал съм, че на мен плодовете на гладно ми влияят като рициново масло. И тази не направи изключение... Еми, лошо няма от малко прочистване.

Към обяд бях пощръклял от глад. На крачка бях да се откажа, но инатът ми победи. Стръвно се нахвърлих върху приготвеното:
Въпреки съмненията ми, че тези съставки ще направят невъобразим буламач в стомаха ми и няма да ми е никак хубаво, обядът ме засити добре. Издържах до вечерта без проблеми.

Като се хванах да си приготвям вечерята пет пъти поне четох диетата. Тези количества са абсурдни. Цял ден глад, а на вечеря ни очаква плюскане до пръсване:
Ядох, ядох, ядох... Писна ми по едно време, а и почнах да преяждам. Как го изядох всичкото и аз не знам. Факт е обаче, че ми предизвика подуване и газове - цяла нощ се въртях.

Днес сутринта минах контролно през кантара... сан шонжмо дето викат по Хоризонт. Без изменение. Язък за зора. Да видим как ще продължи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар