петък, 29 април 2016 г.

Ден 110: Последен работен ден преди празника

Уф, днес ще работя до ранен следобед. Поне ще е тихо и спокойно на работа, без обичайната глъчка. Станах разбира се преди първи петли. Поотметнах малко работа необезпокояван и имах време да си спретна сандвичи.
С краве масло, зелена салата, домати и маслини - класика в жанра. И много вкусни при това.

За обяд си взех един огромен портокал. Остана ми от запасите за диетата на кардиолозите, до сега само им се мръщех при спомена. Добре ми дойде, но май предпочитам ябълките.

Приключих работа към четири и отидохме с жена ми на пазар. Сериозно великденско пазарене. Добре, че сина ми дойде да помага за носенето на торбите по стълбите към къщи, че сигурно щях да направя няколко курса. Купихме и пресни картофи. С малко сол, олио и краве масло, половин час във фурната ги превърна в нещо зашеметяващо.
Жена ми спретна пролетна зелена салата - със всевъзможни зелении - джоджен, копър, зелен лук, зелен чесън и краставици. Не сме се виждали на спокойствие през последните дни, та голям лаф си лафихме в компанията на бутилка червено вино. Иде почивка :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар