сряда, 13 април 2016 г.

Ден 94: Слава на Зевс, музите почиват днес

Слава на царя на боговете, Евтерпа и Талия са си насочили погледа другаде и днес няма да ви мъча с евтините ми поетически напъни.

Отново съм в плато и се чудя дали да не направя четиридневната диета на кардиолозите. Ей така - да се види метаболизма ми в чудо. Ще реша тия дни.

А иначе денят ми започна нормално, успях да закуся вкъщи:
Снимката е стара (от преди седмица), не успях да щракна закуската, но хващате идеята - люти сандвичи. Отидох на работа подлютен и зареден с енергия.

Към обяд - обичайното нещо, на обичайното място - пилешка чорба в близкото кръчме. Много гореща и много люта.

Като по чудо жена ми се е прибрала по-рано от работа и е имала време да спретне боб за вечеря. Много богат и вкусен.
Вечеряхме приятно - спокойно и обилно. С червено вино и приятни разговори, неусетно мина вечерта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар