събота, 16 април 2016 г.

Ден 97: Събота е и сме всички вкъщи

Ден за шетане. За моя голяма радост (и облекчение) жена ми ще почива и събота и неделя. Няма да съм сам в чистенето! Ура! Понеже ще е натоварен поне половината ден, направих си сандвичи:
Лютото свърши, та се задоволих с жълтъци, домати и маслини. Пак бяха много вкусни.

Когато сме двама работата спори. Към обяд вече бяхме готови, че и наготвили. За мен - пилешка супа. С домати, зелена чушка, зелен лук и зелен чесън. И магданоз. Пилешка супа с много зелено :)
Щедро я наръсих с чили и я изядох направо от котлона - вряла.

Следобеда се потопихме в света на Джордж Р. Мартин - Игра на тронове. Почивка. Прекрасно.

Вечерта ми беше лесно - има още наденички (всъщност и боб има, но нещо не ме привлече толкова, колкото мръвката).
Докато заспим продължихме маратона на кръв, интриги и похот. Много интересен сериал.

Няма коментари:

Публикуване на коментар