петък, 8 април 2016 г.

Ден 89: В навечерието на трите месеца - междинни резултати

Изтърколиха се три месеца, време е за малко резултати:


Равносметката:
В началото: 135 кг
Тегло днес: 113,6 кг
Отслабване: 21,4 кг
На ден съм отслабвал по 0,240 кг
На час съм отслабвал по 0,010 кг

През първия месец съм смъкнал 11,2 кг, през втория - 6,1 кг, през третия - 4,1 кг.

През третия месец имах най-много нарушения, в закуската включих мекици от време на време. Обядът е люта чорба (понякога супа, ако чорбите са свършили). Вечерите са предимно месни със салати. Алкохолът не е спирал да се лее - основно червено вино и ракия.

Денят ми започна по обичайния начин - със сандвичи:
Приятно подлютен потънах в работа.

Така се случи, че пропуснах обяда - от ангажимент на ангажимент, усетих се гладен към четири - на никъде. Стиснах зъби и довърших работата си без да ям.
Прибрах се овълчал. Знам, че има хора, които не могат да ядат една и съща манджа два пъти. Също така и не готвят. И винаги съм се чудил на жените им, как успяват да готвят хем малко, хем разнообразно, хем постоянно. Но това е друга тема. Присетих се за това, защото отново има пържена риба за вечеря. Никога повече няма да пазарувам гладен - взе да ми писва от тоя толостолоб. Както и да е, сипах си две парчета този път - да свършва вече:
Нахраних се, но не останах доволен, определено за утре искам нещо различно.

1 коментар: