четвъртък, 14 април 2016 г.

Ден 95: От понеделник ще направя четиридневната диета на кардиолозите

Леко ми е на душата, нося прекрасни тесни дрехи и нищо не пречи на погледа ми, когато си погледна надолу към обувките. В плато съм, но не спирам да падам на сантиметри. Говорих с жена ми, от понеделник ще направим заедно (!) четиридневната кардиоложка диета. Ей така, за разтоварване и събуждане на метаболизма.

А денят ми започна нормално - с мекица. Исках сандвичи, но някой вкъщи е омел хляба и не можах да си направя. Както и да е, мекицата е прекрасен старт на деня.

Към обяд минах през кръчмата за чорба. Невероятно вкусно агнешко вълшебство. С много едросмляно чили. И разбира се много гореща.

Вечерта има боб. Но моите герои искат и мръвка към него. Което ме изправи пред дилемата какво да ям. Заложих на месото:
Зелена салата, пържен патладжан, салата от люти чушлета и разбира се - наденички. Прекрасно и много засищащо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар