събота, 2 април 2016 г.

Ден 83: Събота - ден за шетане

Днес е ден за шетане и чистене. И за садене на домати на балкона. Жена ми е на работа, аз съм сам с децата. Спретнах бърза закуска за всички. За мен - разнообразни сандвичи:
С остатъци разни, но пак вкусни.

Първо оправих доматите после е заех с чистенето. Обядвах малка порция останал боб и салата.

След обяд приключих тъкмо когато се прибра жена ми. За да се довършим съвсем отидохме на пазар. С прибирането си се хванах да приготвя вечеря - скара (че става най-бързо). Докато месото цвърчеше и пушеше на балкона, се отдадох на една малка ракия.
Малко салата, чаша вино и блажено опънах крака пред телевизора. Много се уморих днес.

2 коментара:

  1. Кога ядеш нещо сладко или ядки? Това ми е най-болното место.Не мога безтях.

    ОтговорИзтриване
  2. Не обичам сладко, за това и не го ям. А ядки преди хапвах между храненията, но после нещо ми писнаха и тях ги спрях...

    ОтговорИзтриване