събота, 9 април 2016 г.

Ден 90: Модно ревю

Ден за почивка и събиране на сили. Щях да чистя къщата, но отложих за утре - уморен се чувствам. Заредих се енергийно с люти сандвичи:
Радост за небцето, много вкусно и засищащо.

Цяла сутрин пробвах стари дрехи - голямо фръцкане направих пред огледалото за голямо забавление на децата (добре, че жена ми е на работа, че сигурно щеше здравата да ми се посмее). Щракнах две снимки и ги показах в групата. Прекрасно се чувствам - мога да обличам отдавна забравени фланели, ризи и дънки. И ми стоят добре! А дрехите ми от преди няколко месеца? Ами с радост ще ги забравя - стоят ми като взети назаем от по-голям брат.

За обяд - зелена супа. Леко не разделна, но много обичана вкъщи. Аз не се деля :)

За вечеря децата много искаха пържени картофи. Отдавна не сме правили, та се съгласих. Пък и аз не съм ял от месеци картофи.
Вкусни салати, люто, вино и никаква риба - много доволен останах.

3 коментара:

  1. с какво е намазана филийката

    ОтговорИзтриване
  2. Изчетох целия ти блог,наистина с интерес и удоволствие,защото цял живот се боря с килограмите/почти без успех/.И почти реших да пробвам твоя метод,не го наричам диета защото не е.Само не знам как ще я карам с лютото,тъй като не го понасям,а доколкото разбрах то е гвоздеят на хранителния режим.Някакъв съвет?

    ОтговорИзтриване
  3. Намазана е с майонеза. Знам, че не е полезна, но по ми върви с лютото.
    Ами щом е проблем, пробвай без него, пък във времето можеш да откриеш какво ще действа пи теб. Из коментарите в групата срещнах, че някои го заместват с чесън, например.
    Пожелавам ти успех! Стискам палци!

    ОтговорИзтриване