понеделник, 4 април 2016 г.

Ден 85: За малко да отметна поредното свалено кило

Тази сутрин кантарът за малко се зачуди дали да не ми покаже 113 кила и нещо, но се отказа и върна към 114. Нищо, ще се вразуми. Иначе започнах деня с мекица.
Определено ми понася пърженото тесто и никак не ми пречи на слабеенето. Това може само да ме радва - обожавам ги тия мекици.

Към обяд се разходих за една агнешка чорба. Този път бяха прекалили с подгряването и ми я сервираха вряла. И като сложих и лютото... ядох я поне двадесет минути. И определено си изгорих езика.

Вечерта - никаква изненада - никой не е ял скарата, явно съм наготвил прекрасно руло Стефани - само него хапват. Спретнах и едни пълнени чушки, че да им е разнообразно. А за мен - скара плюс салата
Щедро я полях с червено вино. Ходи ѝ.

Няма коментари:

Публикуване на коментар