неделя, 10 април 2016 г.

Ден 91: Неделя е

Успах се. Е, нали е неделя, позволено е. Но пък пропуснах закуската. Всъщност не ми пречи - въобще не чувствах глад. Шетах из къщи, почивах си, забавлявах се с прорастналия разсад и се погрижих за растителността в цялата къща.

Към обяд си сипах порция зелена супа
Абсолютна вкусотия. Този път я ядох студена - директно от хладилника. И така е много добра, но разбрах, че я предпочитам вряла.

За вечеря, след единодушно гласуване, направих пържени кюфтета. Постарах се да са максимално разделни - без хляб и само с жълтъци. За сметка на това, с много лук и подправки.
За неразделно хранещите се имаше и пържени картофи. А за мен - салати - домати, краставици и люти чушки. Прекрасна вечеря с много настроение и две чаши искрящо червено вино.

В групата ме критикуваха, че показвам снимки с отрязана глава. За това качих снимка, показваща разликата от 21 кила в лицето ми. Смъкнал съм не само килограми, но и поне 10 години :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар