вторник, 2 февруари 2016 г.

Ден 23: Аха-аха 10 кила надолу!

Не бързам да се радвам много, казват, че първите 10 кила са най-лесни. Но съм много доволен!
С разделно хранене съм отслабнал почти 10 килограма. Което хранене си е доста противоречиво в разрешенията и забраните си, но явно съм на прав път в откриването своя начин с него.

За закуска - цветна красота:
Вкусни и засищащи сандвичи, времето до обяд мина неусетно.

За обяд - пилешка супа в кръчмето до работа. Гореща, люта (обилно поръсих с чили пипер) и вкусна. Сит се чувствах до вечерта. Лютото май не само засища, но и засилва метаболизма. Ще трябва да проуча.

За вечеря почна да става интересно. Неусетно някак, жена ми се присламчва към моя режим. На думи - категорично отказва да го следва, смята, че няма да ѝ помогне. Всъщност, според мен - няма нужда от каквато и да е диета, но както и преди съм казвал - криво е женското огледало. Та поглеждам какво си приготвя и о, чудо:
Никак не е зле. И аз бих я хапнал тази вкусотия за вечеря.

Но бях намислил друго. Маги, другарка по съдба в групите, ми даде идея за печен кашкавал в хартия на скара. Реших да импровизирам.
Домати за основа, резен кашкавал, парченце сирене, ситно нарязан зелен лук и магданоз. Завити в хартия ги пекох около половин час. Трябвало е още да ги пека, както и в гювече е щяло да стане по сполучливо - щяха да хванат коричка. Нищо, следващия път.
Задуших гъби в масло и копър, нарязах си една цяла краставица за салата и опитах кашкавала. Ммм, пръстите си облизах, много ароматно. Следващият път със сигурност ще пробвам комбинацията в гювече - само загар ми липсваше. Анестезия - голяма ракия.

Няма коментари:

Публикуване на коментар