неделя, 28 февруари 2016 г.

Ден 49: Прегрешение в ИКЕА

Хайде на ИКЕА! Планираме подмяна на мебелите в детската, та ще се разхождаме често тази година до Букурещ. Направих си енергийна закуска - сирена:
Ще ми държи повече от сандвичите.

Пристигнахме. Всеки път се дивя на размерите на този магазин. Огромен е. И всеки път - различен. Понеже наближава обяд, дружината реши да ядем първо. Със свито сърце, пристъпих към първото ми съзнателно тотално нарушения - икейски хот дог. Едно превъзходно малко хлебче, с кренвирш. И, чувствайки се престъпник, изядох не един, не два, а три. Ами като ще нарушавам, да нарушавам както трябва.
Изглежда огромен, но три такива се събират в длан.

Измерихме, премерихме, пресметнахме каквото искахме и потеглихме изморени на обратно. Следващият път (когато спестим нужните пари) ще дойдем с бус и ще товарим.
По пътя коментирахме вечерята. Сърми им се ядат на моите хора. Първоначално се зарадвах - така ги обичам. Поле посърнах - не са разделни. Поне във варианта, в който ще ги правят. Категорично никакви нарушения повече!
Като се прибрахме, търпеливо изчаках да си наготвят сърмите и на още горещия котлон заложих моята вечеря - пържола на тиган. Няма да се цапам с една, направих общо 6 - вечерята и за утре. Докато станат, сварих и романеско - ще ям за първи път.
Много вкусно се получи. Но бях толкова изморен вече, че след чаша вино не помня нито как съм измил, нито как съм си легнал...

1 коментар:

  1. Кренвиршите ги избягвайте, Тео. Знаете какво има вътре и как се приготвят. За едно прегрешение, няма лошо:)

    ОтговорИзтриване