събота, 13 февруари 2016 г.

Ден 34: Събота, ден за шетане

Да се събудиш в 11:00. Без малко. Не ми се е случвало от години. Спал съм 12 часа! Страхотен съботен подарък от жена ми. А нямам рожден ден дори.
Събота е ден за чистене в нашия дом. Изпивам си кафето и си хващам задълженията. Толкова е късно, че въобще не става и дума за закуска.

Към два часа, готов с чистенето на кочината и прегладнял като звяр, си сипвам прясна супа от свинско и зеленчуци:
Дааа, нищо по-хубаво от гореща, люта, вкусна супа за обяд.

Присещам се за плод към четири. Добре, че ми се карате, че не ям плодове - иначе едва ли ще се сетя. Портокал - голям, сладък, сочен.

За вечеря, по заръка на сина ми, имаме нещо невероятно вкусно. Крилца по китайски. Рецепта. Авторска рецепта на жена ми - открадна идеята от Хепи. Внимавайте с пръстите, докато ги ядете :)
Салата от домати, отделно краставици и наскоро откритата от мен - сурово настъргани глава целина, червено цвекло и морков. Обичайната анестезия - две тъмночервени чаши вино.

Няма коментари:

Публикуване на коментар