неделя, 7 февруари 2016 г.

Ден 28: Яж, моли се и обичай и...

... и нещата ще се случват в твоя полза!
Страхотно послание! Благодаря ти, Неда! За допълнителна мотивация - през кантара.
Не мога да си сдържам усмивката - ходя из къщи ухилен до уши. Над 11 кила, а още не са минали и 30 дни! Както гледам, до края на месеца мога и да прескоча 12 килца.

За закуска - тренирам патриотични сандвичи за 3-ти март
Морков, репичка, домат - прекрасно.

На обяд има вчерашната празена супа. Този път случих на много люта чушка. Ядох супата почти 10 минути.
Следващата супа, която ще пробвам е касапска чорба. С нетърпение чакам да се завъртя из вкъщи.

Вечерта - хайде на гости, рунд 2. Този път домакините бяха решили, че сигурно много гладувам, та ми поднесоха порция като за двама. Зеле със свинско плюс зелена салата. Много вкусно. За засищане няма да говорим, сами вижте големината на порцията:
Единствения недостатък или с други думи - неудобство за мен при ходенето на гости е, че стоя на празна чиния докато хората хапват предястие с аперитив. Но в приятна компания времето минава неусетно, та не е проблем.

Сега искам да ви издам една малка тайна - снимката с кантара е от следващата сутрин (ден 29) - час-два преди да напиша този пост. Леко се бях притеснил от снощното угощение :)

6 коментара:

  1. Следя с интерес блога ти , все още не се решавам но и аз се боря с килограмите от години а сега след две операции на коленете килограмите много се качиха сега съм 110 и като гледам този твой напаредак много се радвам за теб все така продължавай аз все още ходя на едни смени и немога да се реша на това хранене но ми харесва и смятам да опитам!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Тео, имам въпрос, каква е физическата ти активност, спортуваш ли?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-честният и точен отговор е нулева. Мога да се оправдавам с много неща, но ще си останат само оправдания. Все си казвам - утре, вдругиден почвам, обаче си оставам само с намеренията...

      Изтриване
    2. Резултатите са ти невероятни, аз прилагам 90 дневната диета, но резултатите са минимални, а ти направо поставяш рекорди.

      Изтриване
    3. Аз почвам от високо, за това е така. Колкото по-близо са приеманите и изразходваните калории - толкова по-трудно става.

      Изтриване