понеделник, 15 февруари 2016 г.

Ден 36: Продължавам да слабея

Отдавна не се бях качвал на кантара с фотоапарата в ръка. Исках да падна под 120 килца, но не се стърпях да щракна смъкването на 15 килограма:
Пореден крайъгълен камък по пътя ми. Чувствам се страхотно!

За закуска ометох обичайните три сандвича. Пълнозърнест, твърд хляб с лимец, краве масло, резен домат, резен краставица. Красота.
Прекрасно стоят на новата икейска дъска :)

За обяд в кръчмето - чорба без карантии, моля (още помня онази с варения дроб) - пилешка. Помолих ги да ми я стоплят допълнително. С две лъжички чили пипер се получи фантастична.

Заразена от идеята за здравословно хранене, жена ми реши да свари кафяв ориз. Първо се изнерви, колко време му трябва да се уври, после се изуми, какъв отвратителен, според нея, вкус има. И така се оказах с тенджера ориз за вечеря :). На мен пък ми харесва.

Та така. По идея на Гергана Димитрова забърках (с леки модификации от моя страна) хляб от овесени трици. Рецепта. Невероятен се получи. Малко нарязани зеленчуци, маслини и чинията ми придоби следния вид:
Открих в хладилника последните люти чушлета (трябва да купя пак), налях вино в чашите (в моята общо три пъти) и хайде всеки да разправя, как му е минал денят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар