неделя, 14 февруари 2016 г.

Ден 35: O zi buna, domnule (Добър ден, господине).

Днес е много интересен ден, изпълнен с преживявания. Шопинг в Икеа. Е, софийската е много надалеч. По-близка е тази в Букурещ. Станахме много рано. Имах време да си направя прилични сандвичи.

В девет и половина вече бяхме в Румъния. В десет и половина - Bun veniti la IKEA. Прекрасен магазин. Може да се загуби (и съм губил) дни в разглеждане и всеки път ще се открие по нещо ново. Към един и половина бяхме преполовили магазина и кацнахме в ресторанта на втория етаж. Сьомга. Нямах възможност да снимам порцията си - направих я разделна - ето приблизителна снимка от каталога:
Салатите ми бяха две - зелена и зеле. Дресингът на сьомгата беше превъзходен.

С подбити крака, пълен багажник и приповдигнато настроение, веднага като се върнахме, отидохме на рожден ден. Тъй като гостуваме за втори път, никакви проблеми с домакините относно менюто. Този път свински джулани, зелена салата, и много лют сос:

Ето и сосът - ще го потърся и аз - от Лидъл е:
На мен ми е слабичък (ще го свърша на две-три яденета), но го препоръчвам на всеки, който е вече посвикнал с лютото.
Испанско вино, хубави разговори, приятни емоции. Чуден ден беше.

Няма коментари:

Публикуване на коментар