събота, 20 февруари 2016 г.

Ден 41: Хахав ден. Натоварен и успешен.

Днес е хахав ден. Натоварен. Станах в 2 часа, сутринта. Да, в 2. Трябва да се подготвя - през деня имам важна работа. Не чувствах глад до сутринта. Към 8 без малко, преди да изляза, метнах на дъската за рязане куп сиренца. Понеже не може да се прецени грамажът от снимката ги претеглих - 80 грама. Общо. Не съм предполагал, че са толкова леки. А как хубаво ме нахранват.
Добавих три листенца маруля за цвят и хрупкавост.

Към обяд, отметнал успешно половината си ангажименти, се запътих към близкото кръчме. Жалко, че е събота - асортиментът чорби е сведен до пилешка супа. Поне е прясна. Гореща. Люта. Седнах навън да я ям. Малко е студено, но пък така, на свеж въздух, ми се услади още повече.

Към четири часа и половина бях готов с всичко. Успешен ден. Доволен, с натежали клепачи се прибрах вкъщи. Зарових се веднага в хладилника. Събрах чиния с остатъци разни. Последните пилешки бутчета, последните листа завяхваща маруля, един изостанал домат и самотно парче краставица. Жена ми също е на работа, като се прибира ще донесе нови.
Доста прилична порция се получи. Половин чашка вино ми бе достатъчна съвсем да ми се приспи. В шест часа вече бях под завивките. Да видим кога ли ще се събудя...

Няма коментари:

Публикуване на коментар