неделя, 21 февруари 2016 г.

Ден 42: Настинал съм леко.

Наспах се и станах в 5. Веднага разбрах, че нещо не е наред - разболявам се. Явно нещо съм настинал. Разрових се из семейната аптечка. Да видим сега кой - кого.
Зареден с половината менделеева таблица в организма, имах време до 8 да измисля днешното меню. За закуска - красиви сандвичи:
Преди да закуся се претеглих - вече твърдо държа 120 кила и нещо. Застоят май отминава и скоро ще се радвам на числа под заветната граница. С усмивка се сетих, как вчера все си придърпвах дънките нагоре - взеха да ми падат. Ще трябва да си купя колан!

За обяд - гореща и подлютена празена супа. Много добре ме сгря.
А носът ми - протече. Подсмъквах си подлютено и си забърках едни капки.

За вечеря сготвих две манджи. Едната ще ви я представя утре - така и не я опитах. Тази, на която се насладих бе телешко с лук и гъби на фурна. Рецепта.
Спретнах си салати от броколи, домати, краставици и грабнах три люти чушки. Месото е толкова крехко, че въобще не се разбира, че е телешко. Една малка греяна ракия, две чаши вино - и хайде в кревата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар