четвъртък, 18 февруари 2016 г.

Ден 39: Залисах се за обяд

Килограмите ми започват да се нормализират след фиаското с ориза с хляб. Контролата тази сутрин ме дели с половин килограм от най-ниското ми достижение. Спокоен съм, че нещата са поправими и бодро продължавам напред.

Закуската ми е стандартна - сандвичи с масло, домати и листа маруля.
Разнообразието внесе хлябът - филийките са различни - една с лимец, две с по 6 семена. Определено са различни на вкус, но много апетитни.

Дванадесет часа мина, мина и един. Към два и половина се сетих, че е време за обяд. Секунда само, да свърша още нещо дребно...и - залисах се в работа... Неусетно часовникът показа четири и петнадесет. Няма смисъл да ям супа. По-добре една ябълка. Засити ме добре.

За вечеря, най-накрая дойде времето за манджа от тефтерите на Марги.
Имам две превъзходни салати - червено цвекло и карфиолена. Много им подхожда свинско с праз на фурна. Рецептата.
Много вино може да изпие тази манджа - аз се ограничих с три чашки. Много ми хареса, ще я правя пак. Домочадието също ѝ се наслади. Четири сърдечни поздрава и благодрности за вкусната рецепта, Марги!

Няма коментари:

Публикуване на коментар