сряда, 10 февруари 2016 г.

Ден 31: Приключението продължава

Днес се събудих прилично рано. Въпреки това ми се хапваха сандвичи. Вчера си купих специално червена чушка за тях:
Сочна чушка, хрупкава и сладка. Хубави се получиха.

За обяд реших да се наградя за постигнатите резултати с най-, най-, най-, най-вкусната зеленчукова супа на света.
Зелена супа! Рецепта. Мога да изям тонове от нея и пак няма да ми омръзне. Това е и супата, която не ям люта :) Превъзходно нещо. Знам, че фидето не е разделно, но - награждавам се, както споменах.

За мезе за вечерната ракия - прекрасните отпадъци при чистенето на спанака - корените. Уви, от кило спанак, десетки корени, само този хубавец ми оставиха моите лакомници вкъщи. Поне е голям... Много ги обичат. Аз - също.
Страхотна салата. Много бърза, много лесна, невероятно вкусна. Рецептата - тук.

За вечеря - превъзходен боб. Врял с червени чушки, стръкове селъри (керевиз или както си го знае баба ми - целина), моркови и домати. Много подлютен.
Две чаши вино, хубав филм (Лабиринтът: Невъзможно бягство), приятна вечеря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар