събота, 27 февруари 2016 г.

Ден 48: Натоварена събота

Днес съм си вкъщи, но това в никакъв случай не означава, че ще си почивам. Напротив, пак имам куп задачи на главата. За закуска си спретнах сандвичи с червена чушка, лук и маслини.
Хапнах ги бързо и се залових за работа.

Много ми се иска, но не разполагам с време за готвене. Времето си лети, а още съм до никъде. За това взех на заем една идея от жена си. Тя си прави нещо такова, когато бърза, а ѝ се яде нещо топло. В дълбока чиния се нарязва домат, чушка, глава лук. Овкусява се като салата, покрива се с резени сирене и се пуска за 5 минути в микровълновата.
Интересен вкус. Доматите са се посварили, чушките са още хрупкави, но поомекнали. А сиренето се е поопекло. Не ми стана любимо, но бива - като за един път.

Приключих късно с работата - почти шест и половина. Никакво време за манджи. Днес вкъщи всеки се спасява сам - преравя хладилника и взима каквото му хареса. Аз реших да си спретна бъркани яйца. Запържих една глава лук и две люти чушлета. Като започнаха да си сменят цвета - добавих яйцата. Съвсем малко ги пържих - да останат леки и пухкави.
Домати, карфиол и две чашки вино. Хич не ми е зле.

Няма коментари:

Публикуване на коментар