петък, 12 февруари 2016 г.

Ден 33: За първи път хапвам сладко

Днес се събудих с приповдигнато настроение. Минах през кантара - вървя надолу, но не е време още за снимка. Иска ми се всеки ден да свалям по пет кила, но знам, че е нереалистично. Нищо, де, ще почакам още малко. Краткосрочна цел - под 120 кила. Обзалагам се със себе си кога ще стане - до 40тия ден. Ще видим.

За закуска - всички поувяхнали зеленчуци вкъщи намериха място върху трите филийки хляб с лимец:
Репички, зелена салата, чери доматки, няма да ги хвърлям, я. Вкусно беше.

Днешния ден работих вкъщи. Супер - има една порция зелена супа. Превъзходно, дори е мъъъничко повече. Преядох направо.
Експериментирах и заръфах люта чушка. Ходи си.

Работих до късно и не успях да се развихря в кухнята. Трябваше да измисля нещо набързо. Моите хора решиха - спагети със сирине и риба тон. Въобще не ми се видя апетитно. Още по-малко - разделно. Да им е сладко.
Аз си нарязах една тиквичка и един патладжан. Опекох ги във фурната.
Имах малко останали задушени гъби, накъсах една зелена чушка, нарязах си едно домати и половин глава червен лук. Добавих и малко маслинки и сирене. Превъзходно блюдо се получи - цветно и красиво. Две чаши вино. Тъмночервено.

Жена ми получи армагани от командирована в Турция колежка. Не обичам сладко, но човек трябва да опита всичко. Дори и да е в противоречие с режима, който спазва :)
Трябва да призная, че са майсторски направени. Красота. Хапнах си един със сусам. Не беше аргъс сладък - много ми хареса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар