петък, 5 февруари 2016 г.

Ден 26: Чувствам се щастлив

Тази сутрин бързах много. За това нямах време да се настройвам за по-продължителна закуска. Резултатът:
Три бързи филийки. Вече съм напълно уверен, че закуската е стабилна и няма да имам притеснения до обяд.

Величка от групите ми обърна внимание на правилното ядене на плодове. Трябва да се ядат, но времето между тях и другата храна трябва да е поне два часа. Моят проблем е, че така добре се засищам, че не се сещам за плод. Навих си часовника за 10:00. Ябълка. Стори ми се странно да ям, когато не съм гладен. Превземки. Я да се сетя как се храних преди месец...

Към един и половина се радвах на силно димяща купичка касапска чорба. За първи път ям такава - късчета свинско, праз и зелева чорба. Вълшебство. Ще потърся рецепта, за да мога да си я правя и вкъщи.

Към четири ми е звънял телефона за банан, но кой да го чуе. Остана неизяден.

Руска, благодаря за идеята, за вечеря опекох патладжанени шайби във фурната. До сега винаги съм го пържил и останах много приятно изненадан, колко лек и вкусен се оказа печения. Гарнирани със сирене и копър, в комбинация с лека салата от броколи, карфиол и моркови, и още една шопска салата (без сирене, но с рукола), изпих две чаши вино.
Вкусна вечеря и приятна компания, какво повече да искаш. Чувствам се щастлив.

Няма коментари:

Публикуване на коментар