вторник, 9 февруари 2016 г.

Ден 30: Месец отмина! Текущи резултати.

Месец отмина! Ура!!!

Равносметката:
В началото: 135 кг
Тегло днес: 123,8 кг
Отслабване: 11,2 кг
На ден съм отслабвал по 0,373 кг
На час съм отслабвал по 0,016 кг

Малко статистика:
Закуска със сандвичи: 17 пъти
Закуска със сирена: 6 пъти
Обяд със супа: 28 пъти
Постна вечеря: 8 пъти
Пропуснати хранения: 2 обяда, 1 закуска
Погълнат алкохол: около 2 л ракия, неустановено количество вино (в литри)

Никак не е зле - много съм доволен!

А иначе денят започна както се очакваше - инфарктно (нормално, когато се успиш).
Бързо! Детето! Закъсняваме за детската градина... за работа... другото дете... училището... - лудница и половина. Отново никакво време да си правя закуска. Камо ли да я изям на спокойствие. Две минути на плота в кухнята, бърза снимка и хайде в кесийка:
Цялата кола ми е в трохи. А едното доматче направо избухна сокове и семенца, когато го захапах. Автомивките си осигуриха заплатите и този месец. Химическото чистене - също.

По обяд окъснях с ходенето в кръчмата. За награда - всички хубави чорби бяха свършили. Задоволих се с една пилешка. И то супа. Поне ги помолих да я сгорещят допълнително. Люта, вряла супа. Класика.

Вчера Неда ме зашемети със снимка на омлет (както гледам коментарите - и не само мен). Веднага предложих да правя омлети за вечеря. Идеята се прие, рецептата - не. На домочадието спретнах стандартни, за мен - Нединия.
Е, прекалих малко със зеленчука (зелен лук), та не стана тънък и се нави трудно (че се и поразпадна малко), но като за първи път е супер. Задуших си гъби с малко масло. Салата от домати с лук и няколко маслинки допълниха чинията. Много вкусно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар