четвъртък, 3 март 2016 г.

Ден 53: Осъзнах най-накрая - не съм на диета, а на хранителен режим за постоянно

Вкъщи е паднала бомба. Операцията се нарича "Пролетно почистване с малко ремонти", като се очаква да продължи поне 3 дни и да се води на всички фронтове. Главнокомандващата е в стихията си - раздава нареждания и следи за стриктното им изпълнение. В резултат папагалът е сврян в клетката си, децата не смеят да напуснат детската, а аз си водя записки.
За днес ми се падат приятни занимания - подготовка на балконите за цветя и лятно ползване, сглобяване и инсталиране на икейските покупки, малко боядисване. Приветствам подобна смяна на ежедневието.

Имам отпуснато време за закуска. Направих си патриотични сандвичи:
Честит празник!

Няма време да се готви обяд. Сварихме макарони. Всеки си награби по една порция със сирене, а аз се зачудих какъв ли ще е вкусът на макарони натюр... Е, все пак реших да експериментирам. Разтършувах се за съставки и резултатът бе следния - Макарони с импровизиран доматен сос. Рецептата.
Време за приготвяне 7-8 минути. Вкус - превъзходен!

Към пет открихме къде сред купчините книги, вещи и кутии са креслата и дивана, и се натръшкахме изморени. Всичко е с краката нагоре, но почва да блести от чистота тук таме.
В шест сме на гости. С тези приятели си разменяме визити, като всеки път сбирката се превръща в кулинарна фиеста. Този път се бяха надминали. Имаше от пиле мляко. И аз, познайте какво - изядох и пилето и млякото. Дъждовна вечер я писах. Изкарахме си чудесно, неусетно мина полунощ. Децата също останаха доволни - цяла вечер малките играха, а големите си правеха тинейджърските си неща.

А аз, ако се чудите, не изпитвах никаква вина - ще си ги отслабна тези екстра калории. Осъзнах най-накрая - не съм на диета, а на режим за постоянно. Голяма работа станало :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар